Rólunk

AZ ÖTLETTŐL, A STRATÉGIA KIDOLGOZÁSÁN ÁT EGÉSZEN A VALIDÁLÁSIG TÁMOGATJUK PARTNEREINKET!

A GKI Digital a gazdaság számos területét lefedő piackutatásokra és stratégiai tanácsadásra szakosodott vállalat. Célkitűzésünk a folyton változó világ és a vele együtt fejlődő digitális gazdaság naprakész mérése és vizsgálata, mely révén stratégiai, üzletfejlesztési és marketing célokra is használható értéket teremtünk ügyfeleinek. A cég 2013-ban jött létre, a Gazdaságkutató Csoport leányvállalataként. A folyamatos fejlődésnek, a kutatási területek széles körű kibővítésének köszönhetően 2021-ben önállósodott, és a menedzsmentet alkotó magánszemélyek kizárólagos tulajdonába került.

Kiemelt kutatási, tanácsadási területeink: E-kereskedelem Digitális gazdaság Logisztika Digitalizáció Média Munkaerőpiac  Fintech Járműipar

Az egyedi megrendelésekre készülő kutatásainkon túl standard riportokat is készítünk magyar, illetve angol nyelven, melyekben összegezzük egy-egy terület kapcsán a releváns kutatásaink legfontosabb adatait, megállapításait és bemutatjuk az adott szegmens piacának aktuális számait, adottságait, trendjeit. Rendszeres szakmai és piackutató partnerei vagyunk működési területeink legnagyobb piaci szereplőinek, emellett fontos küldetésünknek tartjuk a piacra újként belépők szakmai támogatását is.

Saját dinamikus lakossági panelünk biztosítja, hogy folyamatosan elérjünk olyan aktív internetezőket, akik az adott időszakban biztosan vásároltak terméket az interneten keresztül. Ezen bázis révén, kutatásainkban éves szinten több, mint 150 ezer aktív internetező és online vásárló válaszait dolgozzuk fel.

A kutatásaink eredményeit rendszeresen megosztjuk a sajtóval is, publikációink a holnapunkon is elérhetők. Emellett kollegáink meghívott szakértőként, előadóként rendszeresen részt vesznek az ország legnagyobb, legjelentősebb konferenciáin.

Az elemzések és kutatások világában az elhivatottság és a partnereink kiszolgálása épp oly fontos, mint a szakértelem. Ezért különös figyelmet fordítunk értékeink megőrzésére, arra, hogy továbbra is igaz legyen az, amire leginkább büszkék vagyunk:

  • Tudjuk, hogy mit, és hogyan kell kérdezni;
  • rugalmasak és proaktívak vagyunk;
  • követjük a világ változásait és alkalmazkodunk is azokhoz;
  • teljes körű kiszolgálásra törekszünk;
  • akkor vagyunk elégedettek, ha partnerünk is az;
  • hiszünk a közös munkában, a visszatérő partner a legjobb referencia;
  • a munka számunkra nem ér véget az eredmény átadásával;
  • mindig a feladathoz határozzuk meg az eszközöket (és nem fordítva).
a GKI Digital csapata

Az e-kereskedelem témában rendszeresen végzünk kereslet- és kínálatoldali kutatásokat. Az online kiskereskedelem vizsgálatán túl, a nemzetközi trendeket figyelembe véve, részletesen foglalkozunk a terület többi üzleti modelljével is.

Kutatási eredményeink döntéstámogató anyagként alkalmasak piacra lépés, bővítés, fejlesztés, szegmentálás, célcsoport meghatározás esetén is, emellett kutatásainkat – partnereinkkel együttműködve – rendszeresen használjuk marketing és PR célokra.

Az informatika területén a termékek és szolgáltatások vonatkozásában készítünk jellemzően saját szervezésű adatfelvételen alapuló piackutatásokat.

Elemzéseink az általános piaci körképtől a piaci trendek feltárásán át előrejelzéseket is adnak arra vonatkozóan, hogy a következő 1-2 évben milyen főbb folyamatok várhatóak, milyen hatások érvényesülnek. Anyagaink egyaránt alkalmasak a marketing-tevékenység, valamint a stratégia és a tervezés támogatására.

Az információs társadalom fejlődését az internet napjainkban tapasztalható széleskörű elérése mellett már teljesen más tényezők, hatások alakítják, mint 10 évvel ezelőtt. A nagyon rövid életciklussal megjelenő új technikai eszközök, a hihetetlenül gyors termék- és szolgáltatásfejlesztés dinamikus változásokat generál a lakosság informatikához való hozzáállásában.

Ma már sokkal inkább számít az elérhető szolgáltatások köre és tartalma, mint maga az elérés, miközben az új technikai megoldások észrevétlenül alakítják, fejlesztik az információs társadalmat. Ezen folyamat megfigyelése és elemzése kiemelt fontosságú számunkra, akárcsak a területen tevékenykedő vállalatok szakmai támogatása magas minőségű kutatási, elemzési anyagainkkal.

A médiafogyasztási szokások folyamatos változásának, alakulásának nyomon követése fontos számunkra, hiszen csak így tudjuk megérteni, hogy az új szolgáltatások és eszközök megjelenése miként alakítja át mindennapi életünket jelentős mértékben meghatározó tevékenységeinket.

Elemzéseinkben a lakossági kutatások mellett kiemelt figyelmet fordítunk a nemzetközi trendek figyelésére is, hiszen azok hazai megjelenése és elterjedése jól előre jelezhető folyamatok mentén fejti ki hatását a jövőben.

A sikeres online jelenlét elengedhetetlen pillére a megfelelő weboldal és különböző online hirdetési csatornák alkalmazásának tökéletes kombinációja. Sok éves piackutatási, és a témával kapcsolatos tanácsadási tapasztalatunkra alapozva állunk partnereink rendelkezésére az alábbi feladatok kapcsán:

komplex weboldal tervezés és kivitelezés | keresőmarketing és a webanalitika | kreatívok tervezése és kivitelezése

IRÁNYMUTATÁS

Segítünk gyorsan változó
piacok megértésében

Iparági riportok, elemzések készítése
Általános piackörkép összeállítása
Kijelölt szegmensek részletes felmérése
Piaci trendek, folyamatok feltárása

KUTATÁS & ELEMZÉS

Módszertant és eszközt adunk
az adatalapú kihívások kezelésére

Primer adatfelvételek széles skálája
Adatbányászat, mélyelemzések
Koncepciók validálása és tesztelése
Előrejelző modellek készítése

TANÁCSADÁS

Adatokra alapozva mutatunk
lehetséges stratégiai irányokat

Szakértői elemzések
A piaci folyamatok hatásainak felmérése
Megvalósíthatóság tanulmányok készítése
Döntéstámogató anyagok összeállítása

TÁMOGATÁS

Érthetően
mutatjuk be az eredményeket

Adatvizualizáció
Bemutatók, workshopok szervezése
Digitális kampányok támogatása
Sajtóanyagok, kiadványok készítése

Share This