Arcok a cég mögött

A GKI DIGITAL SZAKÉRTŐI
Madar Norbert

Vezető tanácsadó

madar@gkidigital.hu

SZAKMAI HÁTTÉR

Okleveles közgazdász, GKI Digital társalapítója és vezető tanácsadója. 11 éve foglalkozik tanácsadási, stratégiaalkotási és kommunikációs feladatokkal. Fő szakterülete az e-kereskedelem, a logisztika, valamint a digitális transzformáció.

Munkája során elsősorban stratégiaalkotással, üzleti tervezéssel és projektmenedzsmenttel kapcsolatos feladatok operatív koordinálásáért felel.

Nevéhez köthető a magyar online piac legátfogóbb e-kereskedelemmel foglalkozó kutatássorozatának elindítása, valamint az első nyilvános, hazai e-kereskedői toplista megalkotása. Konferenciák és szakmai kurzusok rendszeres előadója.

Timár Szabolcs

Ügyvezető

timar@gkidigital.hu

SZAKMAI HÁTTÉR

Okleveles közgazdász, a GKI Digital ügyvezető igazgatója. Immár 17. éve foglalkozik piackutatással, adatelemzéssel, adatvizualizációval és tanácsadással.

Fő szakterületét az információs társadalommal, az ICT szektorral valamint az e-kereskedelmi piaccal összefüggésben végzett – primer adatfelvételen alapuló – elemzési, tanácsadási feladatok jelentik.  10. éve vezeti a cégcsoport online kiskereskedelemmel kapcsolatos kutatásait és adatbányászati projektjeit.

Az irányításával megvalósuló vállalati és lakossági kutatásoknak köszönhetően több webáruház-fejlesztési projektben is részt vett. 2013 óta Szabolcs felel az Európai Unió számára készülő országértékelő jelentések digitális gazdaságról- és társadalomról szóló fejezeteiért.

Cserjés-Kopándi Ildikó

Értékesítési vezető

kopandi@gkidigital.hu

SZAKMAI HÁTTÉR

2018 szeptemberében csatlakozott a GKI Digital-hoz. Korábban 5 évig értékesítési és marketing igazgatóként  felelt egy hazai futárszolgálat üzletszerzési  és üzletfejlesztési stratégiájáért. Irányítása alatt vált a cég csomagponti megoldása az ország legnépszerűbb – csomagszámban is piacvezető – ilyen jellegű szolgáltatásává.

Naprakész ismeretekkel rendelkezik a dinamikusan fejlődő európai CEP piac működéséről, kihívásairól és lehetőségeiről. Emellett, az elmúlt 20 évben sokrétű tapasztalatot szerezett értékesítési, beszerzési, üzletfejlesztési területeken az FMCG szektorokon belül.

A GKI Digital-nál Ildikó irányítja az értékesítést, emellett szakmai vezetésével készülnek a cég logisztikához és FMCG-hez köthető tanácsadási projektjei.

IRÁNYMUTATÁS

Segítünk gyorsan változó
piacok megértésében

Iparági riportok, elemzések készítése
Általános piackörkép összeállítása
Kijelölt szegmensek részletes felmérése
Piaci trendek, folyamatok feltárása

KUTATÁS & ELEMZÉS

Módszertant és eszközt adunk
az adatalapú kihívások kezelésére

Primer adatfelvételek széles skálája
Adatbányászat, mélyelemzések
Koncepciók validálása és tesztelése
Előrejelző modellek készítése

TANÁCSADÁS

Adatokra alapozva mutatunk
lehetséges stratégiai irányokat

Szakértői elemzések
A piaci folyamatok hatásainak felmérése
Megvalósíthatóság tanulmányok készítése
Döntéstámogató anyagok összeállítása

TÁMOGATÁS

Érthetően
mutatjuk be az eredményeket

Adatvizualizáció
Bemutatók, workshopok szervezése
Digitális kampányok támogatása
Sajtóanyagok, kiadványok készítése

Share This