Arcok a cég mögött
A GKI DIGITAL SZAKÉRTŐI
Madar Norbert
Vezető tanácsadó
SZAKMAI HÁTTÉR
Okleveles közgazdász, a GKI Digital vezető tanácsadója. A GKI Csoport keretein belül 9. éve foglalkozik tanácsadási, stratégiaalkotási és kommunikációs feladatokkal. Fő szakterülete az e-kereskedelem, a logisztika valamint a digitális média.
Munkája során elsősorban az értékesítési, stratégiaalkotási és projektmenedzsmenttel kapcsolatos feladatok operatív koordinálásáért felel. Emellett a cégcsoport kreatív- és webfejlesztési projektjeinek vezetését is ellátja.
Nevéhez köthető a magyar online piac legátfogóbb e-kereskedelemmel foglalkozó kutatássorozatának elindítása, valamint az első nyilvános, hazai e-kereskedői toplista megalkotása. Konferenciák és szakmai kurzusok rendszeres előadója.

Timár Szabolcs
Ügyvezető
SZAKMAI HÁTTÉR
Okleveles közgazdász, a GKI Digital ügyvezető igazgatója és a GKI Csoport vezető digitális piaci elemzője. Immár 17. éve foglalkozik piackutatással, adatelemzéssel, adatvizualizációval és tanácsadással.
Fő szakterületét az információs társadalommal, az ICT szektorral valamint az e-kereskedelmi piaccal összefüggésben végzett – primer adatfelvételen alapuló – elemzési, tanácsadási feladatok jelentik. 10. éve vezeti a cégcsoport online kiskereskedelemmel kapcsolatos kutatásait és adatbányászati projektjeit.
Az irányításával megvalósuló vállalati és lakossági kutatásoknak köszönhetően több webáruház-fejlesztési projektben is részt vett. 2013 óta Szabolcs felel az Európai Unió számára készülő országértékelő jelentések digitális gazdaságról- és társadalomról szóló fejezeteiért.

Cserjés-Kopándi Ildikó
Értékesítési vezető
SZAKMAI HÁTTÉR
2018 szeptemberében csatlakozott a GKI Digital-hoz. Korábban 5 évig értékesítési és marketing igazgatóként felelt egy hazai futárszolgálat üzletszerzési és üzletfejlesztési stratégiájáért. Irányítása alatt vált a cég csomagponti megoldása az ország legnépszerűbb – csomagszámban is piacvezető – ilyen jellegű szolgáltatásává.
Naprakész ismeretekkel rendelkezik a dinamikusan fejlődő európai CEP piac működéséről, kihívásairól és lehetőségeiről. Emellett, az elmúlt 20 évben sokrétű tapasztalatot szerezett értékesítési, beszerzési, üzletfejlesztési területeken az FMCG szektorokon belül.
A GKI Digital-nál Ildikó irányítja az értékesítést, emellett szakmai vezetésével készülnek a cég logisztikához és FMCG-hez köthető tanácsadási projektjei.
IRÁNYMUTATÁS
Térképet adunk
a digitalis világhoz
Standard riportokat
és kiadványokat készítünk
Alapadatokat, benchmarkokat gyűjtünk
Általános piackörképet rajzolunk
Gyorsjelentéseket publikálunk
KUTATÁS & ELEMZÉS
Módszertant és eszközt adunk
az adatalapú kihívások kezelésére
Adatfelvételeket szervezünk
Adatbányászunk és vizualizálunk
Tesztelünk és validálunk
Előrejelző modelleket készítünk
TANÁCSADÁS
Adatokra alapozva mutatunk
lehetséges stratégiai irányokat
Megvalósíthatósági vizsgálatokat végzünk
Döntéstámogató anyagokat írunk
Szakértői elemzéseket készítünk
TÁMOGATÁS
Támogatjuk
az üzleti folyamatokat
Előadásokat és oktatásokat tartunk
Digitalis ügynökségi tevékenységet végzünk
Weboldalakat és alkalmazásokat fejlesztünk