Online Kiskereskedelmi Index – Sajtóközlemények
2020-ban három évet ugrott előre az e-kereskedelem
A GKI Digital és az Árukereső.hu legfrissebb közös kutatása szerint 2020-ban a belföldi online kiskereskedelmi forgalom 45%-os rekord bővülést követően, 909 milliárd forintos forgalmat bonyolított. A számok alapján mostanra kijelenthető, hogy a kezdetben csak az extra...
Továbbra is szárnyal az e-kereskedelem
Bár még bő egy hónap hátra van 2020-ból, az mostanra már egyértelműen kijelenthető, hogy a kereskedelmen belül az online piac lett az egyik nyertese a koronavírus-járványnak. A Black Friday időszak után, az év végi szezon hajrája ugyanakkor még hátra van, aminek...
Több mint 50 ezer forintot szánunk idén karácsonyi ajándékokra
Az Árukereső.hu és a GKI Digital immár 6. éve készít közös karácsonyi kutatást, amely az ünnepi időszakra való felkészülésről, az ajándékvásárlási tervekről kérdezi meg az internetező felnőtt lakosságot. Habár a koronavírus komoly hatással volt az éven belüli...
Iskolakezdés 2020: tavaly még kérdés volt, hogy kell-e a kütyü a tanuláshoz, idén már nem
A koronavírus második hullámának elején, minden iskolás korú gyereket nevelő szülőt izgat a kérdés, hogy vajon miként alakul majd az őszi félév? Lesz újra digitális oktatás? Tanszerre vagy inkább új számítógépre költsünk? Egyáltalán jó a gyereknek a digitális oktatás?...
Beszéljünk mi is a fenntarthatóságról: így állnak a témához az online piac szereplői
Évtizedünk egyik legmeghatározóbb „buzzwordje” kétségkívül a fenntarthatóság, de valójában mit értünk ezalatt és ami még fontosabb: mit gondolnak róla az emberek. Ennek a témakörnek, valamint a magyar online vásárlók ezzel kapcsolatos attitűdjeinek járt utána a GKI...
Rekordbővülést hozott a koronavírus az e-kereskedelemben
A koronavírus-járvány hatásaként jelentősen megnőtt az online vásárlási kedv, így gyorsult az online kiskereskedelmi szektor növekedése is: az év első hat hónapjában az összesített belföldi online forgalom meghaladta a bruttó 355 milliárd forintot, ami közel 35%-os...
A koronavírus nyertese?! – lendületben az e-kereskedelem
2020. március közepén a koronavírus egyik napról a másikra átrajzolta Európa és Magyarország hétköznapjait. Az emberek nagy részét teljesen felkészületlenül érte, amikor a járvány hazai megjelenésével szinte egyidejűleg a kormány meghirdette a...
Bruttó 625 milliárd forintért vásároltunk tavaly a hazai webáruházakból
A GKI Digital és az Árukereső március 11-én publikálta a magyar online kiskereskedelmi piac 2019-es eredményeit: a hetedik éve készülő, szektorszintű felmérés alapján a hazai online kiskereskedelem 2019-ben elérte a bruttó 625 milliárd forintos éves...
A magyar e-kereskedelem szabadon értelmezi a Black Friday-t
2019-ben a magyar webáruházak nem várták meg a Black Friday hivatalos, november 29-i dátumát, és a vásárlók sem vártak a kifejezetten ehhez az eseményhez kapcsolódó akciókra, korábban elkezdték a beszerzéseket. Az e-kereskedelem csúcsszezonja a korábbi évekhez képest...
Külföldi online vásárlási szokások
A legnépszerűbb külföldi webáruházakat szinte mindenki ismeri, a GKI Digital online felméréséből a magyar online vásárlók attitűdjét ismerhetjük meg.