Arcok a cég mögött

Timár Szabolcs

ügyvezető

Több mint 16 éves piackutatási tapasztalatomat elemzőként alapoztam meg, majd üzletágvezetőként bővítettem és ügyvezetőként hasznosítottam. Munkám során leginkább informatikai és információs társadalom témákban végzett kvantitatív és kvalitatív kutatásokban mélyedtem el, jelenleg is ezekben a témákban vezetem a GKI Digital kutatásait. Emellett, aktívan foglalkozom projektmenedzsmenttel, pályázatírással és gazdaságpolitikai elemzésekkel is. Pályámat 2001-ben a GKI Gazdaságkutató Zrt-nél kezdtem, majd később, az IT területére szakosodva egy piackutató cégnél folytattam. Diplomám a Budapesti Corvinus Egyetem gazdaságpolitika szakán szereztem.

Madar Norbert

üzletágvezető

Több mint 8 éves tapasztalattal rendelkezem online / ICT  piackutatás és tanácsadás területén. Szakmai pályámat, elemzőként kezdtem, később kutatásvezetőként  és üzletágvezetőként folytattam. Közgazdász diplomámat a Budapesti Corvinus Egyetem gazdaságinformatika – e-business szakán szereztem. Szakmai hátterem és jelenlegi feladataim három főbb terület üzleti folyamataira koncentrálódnak:  e-business, IT, valamint a mobilpiac. A GKI Digitalnál értékesítési, stratégiaalkotási és projektmenedzsmenttel kapcsolatos feladatok koordinálásáért felelek,  emellett nagy hangsúlyt fektetek az állandó önképzésre, valamint a nemzetközi trendek követésére.

Az e-kereskedelem témában rendszeresen végzünk kereslet- és kínálatoldali kutatásokat. Az online kiskereskedelem vizsgálatán túl, a nemzetközi trendeket figyelembe véve, részletesen foglalkozunk a terület többi üzleti modelljével is.

Kutatási eredményeink döntéstámogató anyagként alkalmasak piacra lépés, bővítés, fejlesztés, szegmentálás, célcsoport meghatározás esetén is, emellett kutatásainkat – partnereinkkel együttműködve – rendszeresen használjuk marketing és PR célokra.

Az informatika területén a termékek és szolgáltatások vonatkozásában készítünk jellemzően saját szervezésű adatfelvételen alapuló piackutatásokat.

Elemzéseink az általános piaci körképtől a piaci trendek feltárásán át előrejelzéseket is adnak arra vonatkozóan, hogy a következő 1-2 évben milyen főbb folyamatok várhatóak, milyen hatások érvényesülnek. Anyagaink egyaránt alkalmasak a marketing-tevékenység, valamint a stratégia és a tervezés támogatására.

Az információs társadalom fejlődését az internet napjainkban tapasztalható széleskörű elérése mellett már teljesen más tényezők, hatások alakítják, mint 10 évvel ezelőtt. A nagyon rövid életciklussal megjelenő új technikai eszközök, a hihetetlenül gyors termék- és szolgáltatásfejlesztés dinamikus változásokat generál a lakosság informatikához való hozzáállásában.

Ma már sokkal inkább számít az elérhető szolgáltatások köre és tartalma, mint maga az elérés, miközben az új technikai megoldások észrevétlenül alakítják, fejlesztik az információs társadalmat. Ezen folyamat megfigyelése és elemzése kiemelt fontosságú számunkra, akárcsak a területen tevékenykedő vállalatok szakmai támogatása magas minőségű kutatási, elemzési anyagainkkal.

A médiafogyasztási szokások folyamatos változásának, alakulásának nyomon követése fontos számunkra, hiszen csak így tudjuk megérteni, hogy az új szolgáltatások és eszközök megjelenése miként alakítja át mindennapi életünket jelentős mértékben meghatározó tevékenységeinket.

Elemzéseinkben a lakossági kutatások mellett kiemelt figyelmet fordítunk a nemzetközi trendek figyelésére is, hiszen azok hazai megjelenése és elterjedése jól előre jelezhető folyamatok mentén fejti ki hatását a jövőben.

A sikeres online jelenlét elengedhetetlen pillére a megfelelő weboldal és különböző online hirdetési csatornák alkalmazásának tökéletes kombinációja. Sok éves piackutatási, és a témával kapcsolatos tanácsadási tapasztalatunkra alapozva állunk partnereink rendelkezésére az alábbi feladatok kapcsán:

komplex weboldal tervezés és kivitelezés | keresőmarketing és a webanalitika | kreatívok tervezése és kivitelezése

Feltárjuk a gyengeségeket

Átvilágítjuk a működést
Azonosítjuk a problémákat
Kijelöljük a fejlődési irányokat
Megvalósíthatósági tervet készítünk

Információt gyűjtünk

Adatokat gyűjtünk
Interjúkat készítünk
Adatfelvételt szervezünk
Fókuszcsoportokat tartunk
Az adatot információvá alakítjuk

Elemzünk és előrejelzünk

Statisztikai és szakértői elemzéseket készítünk
Előrejelzéseket adunk
Modellezünk
Validálunk

Támogatunk

Tanulmányt írunk
Stratégiát alkotunk
Előadásokat tartunk
Segítjük a döntéshozatalt
PR tevékenységet végzünk